Don't get mad, Get even!

Så var ännu en skolvecka avklarad! Starkt jobbat! Har inte varit frånvarande från en enda lektion den här veckan...duktigt! Eftersom ingen annan berömmer mig så får jag helt enkelt berömma mig själv. :P Hade en trevlig trafikstoppning i stan idag. Skulle egentligen tagit kvart över tre bussen hem, men valde att gå och shoppa lite innan. Var ju trots allt löning i onsdags :P Så när jag shoppat klart och kommer till stationen vid fyra så står det fullt med folk där, och det är bilköer längs hela vägen. Märkligt tänker jag... Så hör jag någon prata om en olycka och får höra att fyra långtradare har krockat på motorvägen och det är totalt helstopp i trafiken... Så där står jag och väntar på halv fem bussen, som inte kommer. Kvart i fem bussen, som inte kommer. Fem bussen som inte kommer den heller. Attans! Så jag ringer min mammi, som hade tid hos frisören vid fem. Men hon står fast i trafiken, och hade tydligen gjort det i en dryg timma. Så äntligen, efter ytterligare 45 minuters väntan så kommer mamma loss från kaoset och kan hämta mig. Jippie jej! Det är då man börjar undra varför man inte valde att ta den där tidiga bussen :D

Annars har dagen varit seg. Hadde matte C på morgonen. Kul...eller inte. Gjorde i alla fall klart hem tentan som ska vara inne nästa vecka. Gosh vad flitig jag har blivit! Helt förvånad över mina egna prestationer :D Dessa tre ensamma dagarna i skolan har ju inte varit alltför roliga. Sarah kom hem :P

Ska på Si-Fi mässan imorgon. Lovade min kusin att följa med honom dit. Hans största idol från Prison Break kommer dit. Så som den godhjärtade kusin jag är så ställer jag upp för honom och pallrar mig dit. Kan väl i och för sig bli lite spännande kanske. Inte för att jag är speciellt inne i sånna där Si-Fi grejer. Men, men... Det blir säkert bra. Förutom att vi åker hemifrån vid halv nio. Bye, bye sovmorgon och lördags frukost :P Ska inte jobba nu i helgen i alla fall, och det är ju gött. Så är vi ju lediga på måndag och tisdag också! Jippie! :D

                                            


30 Seconds To Mars - The Kill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0