I know ugliness, now show me something pretty

Jag har 22 kronor. Och dessa 22 kronorna ska jag leva på ända tills på onsdag. Jippie! Jätte kul. Det är ju nästan så att jag kan göra något. Eller inte. Blä för att inte ha några pengar. Och som det inte vore nog så ska min vän lämna mig åt mitt öde på onsdag när hon åker till Paris. Så jag ska vara helt ensam i tre dagar. Inte alls speciellt kul. Blä för dig Saa. Bäst för dig att du hittar någon fin-fin paris-suvenir till mig :D En bli skulle inte sitta helt fel...

Har jobbat hela dagen idag...Hela dagen för mig betyder 9-15. Vilket kanske inte är hela dagen egentligen, men men. Det tog på krafterna. Det är jobbigt att sälja blommor :P Och inte får man någon uppskattning från sina vänner heller. Här hade jag stått och kämpat med planteringar i små krukor och gjort jätte fint. Så kommer Sarah och hälsar på. Så jag visar henne min fina arrangemang, och vad gör hon? Skrattar år dem! Här har jag stått och kämpat i blod, svett och tårar. Och så skrattar hon år dem. Elak vän jag har hittat eller vad. Får nog ta och skicka henne på uppfostrings kurs!

Annars händer det ungefär lika mycket som vanligt. Skulle ha blivit utgång idag men eftersom jag jobbar imorgon så skippade jag den iden. Kan bli lite svårt att gå ut när man bara har 22 kronor dessutom :P Ska istället spendera kvällen med att äta mig fetare och kika på Grey's Anatomy <3 Som för övrigt är det bästa! Kan omöjligt få nog av varken serien eller Dr McDreamy!


                                            image9

Regina Spektor - Samson


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är min bästa vän, det vet du va?

2007-04-22 @ 00:30:40
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0