Oh how could I resist your sexy body, too bad that head is attatched to it

Okej, jag är uber trött idag. Spenderade morgonen med att springa runt på gympan och leka med ett tidtagarur. Nödvändigt? Inte speciellt. Kul? Japp, japp, japp! Som sagt jag är trött. Att gå i skolan tar på krafterna mer än vad man tror. Sover nog för lite...Får börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna, om det är möjligt. Jag är väl ingen kvälls-människa direkt. Milt sagt. Annars har det inte hänt mycket. För första gången på typ ett år förstod jag vad vi sysslade med på matten. Pucko-Lina var ju korkad nog att välja matte C som extra val. Jo smart val, verkligen! Jag kan omöjligt ha alla fåglar i holken :D Den var ny!

På tal om smarta saker, vi rymde från naturen idag. Orkade inte med att sitta och lyssna på våran konstiga lärare så vi rymde till kungsmässan. Inte för att jag har några pengar att shoppa för, men men...Det där jag nämnde tidigare om att sluta skolka, betvivlar att det är möjligt  :P Mitt tålamod är ungefär såhär ---> - långt och därför orkar jag inte gå på naturen. Kan även bero på att våran lärare är slightly efterbliven, men vem vet...Okej det är 49 dagar kvar i skolan, och det vore kanske vettigt att vara närvarande då. Men nej då :P Det löser sig.

Näst sista gången på barngympan idag! Jippie jej! Äntligen över :P Okej, det är mysigt med barn. Och visst dem är jätte söta. Men när man har gympat med dem i drygt ett år så är det ganska skönt med avslutning. Fast avslutningen i sig är inte alltför rolig. Tänk dig att sitta och prata och förklara saker samtidigt som 20 par föräldrar sitter med filmkameror i högsta hugg. Glömde jag nämna att jag inte är en alltför fotogenisk människa?!? Blir jätte nervös! Men det löser väl sig. Jag har ju en hel vecka på mig att förbereda mig mentalt.



image6

    
Placebo - Running up that hill

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej käraste vän! Nu har jag hittat dig, och kan sluta klaga på att du är lösenordsskyddad =) Vilket du inte var hela tiden, men eftersom du inte berättade att du hade ett N i slutet så var det ju svårt =) Hehe puss påre

2007-04-20 @ 22:05:17
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0