Unforgivable Sinner

Yey! Har jobbat hela dagen idag också. Ganska roligt faktiskt, söndagar går snabbt! Och det är ju pengar. Jag känner mig så duktig när jag har jobbat en hel helg! Ångrar dock lite att det inte blev någon utgång igår, sorry kära vän! Jag skulle ställt upp för dig, så som du så ofta gjort för mig. Jag vet ju hur roligt vi kan ha! Som alla de gånger vi tvingades smuggla in dig på mingel :P Vi är så sjukt bra! Kan inte ens räkna antalet gånger vi har gått ut när du har jobbat dagen efter. Förlåt, förlåt, förlåt. Hoppas att du inte är allt för bitter. Men vi får väl se det positivt, no baksmälla :P

Och nästa helg är du ju inte hemma, så det blir inte utgång på jätte, jätte länge! Eller det var väl lite av en lögn. Ska ju trots allt ut på lördag då min kära vän fyller 19. Men om man inte räknar med det så :D Jag kan ju inte gå ut utan dig. Vem ska jag då springa runt med? Och ska jag sitta helt ensam när alla andra dansar? Och vem ska dricka alldeles för många shots med mig? Vi är ju ett sånt toppen-team :P

Så nu ska jag alltså tvingas sitta ensam och utstött i skolan i hela tre dagar. Det är ett öde värre än döden! Du är ju den enda som här lika totalt helknäpp som jag :P Men men. Jag har ju trots allt hela tre dagar att förbereda mig mentalt på denna fasansfulla händelse. Och om inte det hjälper så är det ju faktiskt influensa tider nu :D Akta dig bara så att jag inte sitter med en "I Heart Give-Me-Five Klubben" T-shirt när du kommer hem...Man vet inte hur sinnesförvirrad jag hinner bli på tre dagar...Och jag som är en sådan lättmanipulerad människa. Hehe vi får ju hoppas på att det går bra, och att dessa tre dagar inte tär alltför mycket på mitt redan instabila jag :P

                                     image13 


Scar Symmetry - The Illusionist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0