You can stand under my umbrella

Mitt ökända städ-humör gick så långt att det höll i sig ännu en dag. Fascinerande! Verkligen :P Det är ganska otroligt vad saker man kan hitta när man rensar garderoben. Mitt bland allt bröte hittade jag ett kuvert med ett födelsedags kort från min 15 års dag. Okej gamla födelsedags kort är väl inte speciellt roligt i sig. Men när de medföljande födelsedags pengarna fortfarande låg kvar i kuvertet så gjorde det min dag. Tänk att man kan bli rik bara på att städa. Okej, rik var väl kanske att ta i. Men om man jämför med min tidigare besparing på 38 kronor så kan man nästan säga rik :P Sedan kan man väl bortse från det faktum att jag inte har städat ordentligt i min garderob sedan jag var 15. Petitesser :P

Efter två dagars relativt intensivt städande är mitt rum alltså beträdligt igen. Man kan till och med se golvet, vilket är lika otroligt som ovanligt! Skönt att slippa vada fram! Frågan är hur jag ska träna benen nu :P Det är skönt att slänga saker, då har man ju mer anledning att köpa nytt :D Hittade ett roligt kort på mig och Saa från tvåan också. När vi har klätt ut oss i fina kläder i studion :P Kul när man hittar saker som man inte viste att man saknade :D
  
                                              image9


Rihanna - Umbrella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0