Dagen efter

Mår ganska bra... Som vanligt då med andra ord :D Jag har en tendens av att aldrig bli bakfull. Har mått dåligt kanske fem gånger eller något. Så medans min stackars vän brukar ligga och vrida sig av illamående, och avverka kurer av isbitar och annat så är jag ganska som vanligt. Idag måste jag ha slått rekord i att sova länge dessutom. Brukar vanligtvis vakna och gå upp runt åtta :P

Idag fyller L & S år, och vi får se om vi kilar dit och grattar dem. Vore trevligt :D Annars kan hända att jag tar mig en liten tur på kungsmässan. Är i ett stort behov av lite nya kläder innan Kreta. Som, by the way, jg åker till på TORSDAG!!! Det är bara drygt fyra dagar kvar. Milda makaroner! :P   xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0