Dans dödar

I torsdags var jag och tog blodprover för att se så att mina levervärden är påväg åt rätt håll efter körtelfebern. Väl där fick jag strikta besked av läkaren att helt undvika allt drickande ännu en vecka. Trots att jag lite fint försökte inflika att jag skulle på grillfest dagen efter så var han stenhård! "Det kommer fler grillfester, men du har bara en lever!" När jag sedan frågade vad som kunde hända om jag nu skulle dricka i alla fall förklarade han finkänsligt att alla mina inre organ kunde krascha. Av någon konstig anledning bestämde jag mig för att skippa drickandet. Där rök den fredagen tänkte jag...Men ack så fel man kan ha. Jag skulle ljuga om jag sa att det var en av våra bästa utekvällar. Men den var deffinitivt inte bland de sämsta. Tänk va kul man kan ha när man kan kika på alla fulla människor. Speciellt dem som dansar! Om folk bara viste hur de ser ut!!! Inte för att jag kan dansa för fem öre, men jag är i alla fall smart nog att låta bli.
Så den kvällen bidrog till mycket skratt, och mitt nya motto. Dans dödar!

Gym Class Heroes - Clothes Off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0