Don't let me go

Kom tillbaka för ett par timmar sedan från en helt underbar eftermiddag vi havet. Vattnet var grymt kallt, och grymt uppfriskande! Och mitt skin jublade av glädje när det för första gången på mycket, mycket länge fick se solljus :D Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig nu tills jag är ledig. Skulle för tillfället kunna gå på glödande kol för en dag på stranden...Eller kanske inte... :P Men jag vill bli brun!!! Det är ju trevligt om det syns att det varot sommar.

 Var hemma en stund hos mormor och morfar(M&M) också efter stranden och länsade mormors växthus på alla halvmogna tomater. Tomater ska komma från mormors växthus och ätas oranga! Så är det bara :P Sedan passade jag på att övningsköra hem...Måste ju ta mitt körkort snart. Bara det att jag är så grymt lat och aldrig orkar ta tag i något... Men det var lite spännade att köra M's bli, den var grymt annorlunda än våran!

Sen när jag kom hem passade på att springa runt och fota fina saker i våran trädgård :D Kul! Våran trädgård är så grymt fin på sommaren!!! :D Väldans vad aktiv jag har varit idag!















Aly & AJ - The Potential Breakup Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0