Endless summer

När jag vaknade imorse var det, för första gången på jag-vet-inte-hur-länge varmt ute! Solen existerar och det börjar kännas som sommar! Så nu sitter jag på kontoret och suktar efter att klockan ska bli två så att jag får åka hem till Alex och bada! Det är märkligt vad tiden går långsamt när man väntar.

Hoppas nu att det fina vädret håller i sig ett tag. Typ en tre-fyra veckor eller så :D Jag jobbar ju varje dag i två veckor framöver. Dock inte så långa dagar, men tillräkligt långa för att de ska förhindra mig från att åka till stranden. Så snälla solen, överge oss inte :P

Ska till läkaren och ta blodprover igen på torsdag. Hoppas något så grymt på att mina levervärden har återgått till sina normala nivåer. Lite trist annars...För jag är grymt sugen på utgång :D Sedan är det bara två veckor kvar innan jag får börja träna och så igen. Inte för att jag brukar träna, men det är skönt att veta att man får :P

Chris Brown - Wall to Wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0