Fy för idag!

Idag...är ingen bra dag! Jag har tvingats promenera en dryg timma i ösregnet för att hämta saker till jobbet. Och när jag skulle unna mig själv en lite belöning i form av en jätte sör rosa almanacka så medges inte mitt kortköp. Crap! Så jag går och tar ett kontoutdrag och det visar sig att mitt konto inehåller en förmögenhet på hela 60:- Vilken lycka! Men kalenderkrisen löste sig tillslut efter många om och men. Om än kanske inte på det bästa sätt, men skit sam. Så...den här dagen är piss, och borde strykas ur almanackan! Men nu är den i alla fall snart över.

Jag var ju hos min sjukgymnast i morse och hon har bestämt att jag, på grund av mina stela muskler i axlarna, måste få värme och ultraljuds massage två gånger i veckan i fem veckor. Jag klagar inte! Så dagen har kanske inte varit helt åt skogen ändå...Ja, jag är lite halvt om halvt schitzo...Jag vet    xx

I don't suffer from Insanity, I enjoy every second of it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0