Give in to the rush

När man har en lite sådär halvtråkig dag på jobbet så har man två alternativ. Antingen kan man stå ut med att jobbet är lite tråkigt och fortsätta med det man håller på med. Eller så kan man leka roliga lekar med sina arbetskamrater. Vi valde det senare alternativet. Det började med att S kom ner till mig och I i växthuset med en loppa. Inte djur-loppa utan göra-roliga-saker-loppa med olika uppgifter till mig och I. Så vi fick pröva på att äta blommor och löv, sjunga sånger och måla av våra arbetskolegor :D Som en liten revenge gjorde jag och I en loppa tillbaka men den här gången med uppgifter till S och R. Våra var mycket roligare :D Som att dra upp byxorna till armhålorna och ta emot nästa kund utan att dra ned dem, försöka sälja våra vackra rea varor och springa runt med krukor på huvudet :P Efter detta lekte vi charader. Mycket fniss och skratt, och en riktigt trevlig dag på jobbet!

Kom sedan hem för att upptäcka att min kära bror hade tagit bort alla mina halvfärdiga nedladdningar. Tack bror! Har fortfarande inte hört av min pappa som lovade att ringa igår. Men vad hade jag väntat mig egentligen....

Näe. Snart börjar The Janice Dickinson show. Och den vill jag inte missa :D   xx

The Click Five - Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0