Grey's Anatomy

Jag är så fruktansvärt korkad ibland, för jag lär mig aldrig av mina egna misstag. Det började med The O.C. Jag följde sista säsongen till hälften ungefär, innan jag började tröttna på att programmen sändes så sällan. Så jag laddade ner dem istället. Det var ju bara det att jag då inte hade något att se på söndagskvällarna...Sen så slutade Grey's Anatomy, Ugly Betty och Desperate Housewives jätte spännande mitt i säsongerna. Så då, dum som som jag är, så laddade jag ner hela UB och DH... Så nu har jag bara Grey's att se fram emot till hösten. Sedan var det ju det att Saa också följer alla dessa serier och hon vill ju inte veta vad som har hänt. Så jag får inte berätta något. Fy!

 "Too often, the thing you want most is the one thing you can't have. Desire leaves us heartbroken, it wears us out. Desire can wreck your life. But as tough as wanting something can be. The people who suffer the most, are those who don't know what they want."

Meredith Grey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0