If You Can't Live Without Me, Why Aren't You Dead Yet?!

Vårat internet hemma har lagt av. Jippie. Så min enda kontakt med fungerande dator är på jobbet. I samband med internet-krisen så la media player av också. När jag försöker klicka upp min musik så kommer det bara upp en skylt där det står att jag måste gå in på media players hemsida och instalera om skiten. Lätt att göra det utan internet... Så just nu är mitt hem internet och musik fritt. Inte alltför roligt.

Ska träffa pappa efter jobbet idag. Om det nu blir av. Man vet ju aldrig med honom...Han kanske måste vattna blommorna, träffa Lasse Kronér eller något annat viktigt. Vem vet?!? Sedan ska jag hem till A. Ska nog sova där, och tvinga upp den stackarn för att köra mig till bussen klockan halv nio i morgon. Somliga måste ju jobba :P Jippie! Har inte en enda ledig dag förrän nästa lördag. Men jag måste ju ta igen all den tid jag varit sjuk. 

Kanske ska återta mitt arbete med att fixa Labero inbjudningar nu. :D   xx 

Kommentarer
Postat av: Brynolf

Vad sägs om att lämna en tråk vinter/vår i Sverige för Australien då? Lockar det med värme, sol och bad tillsammans med att tjäna pengar? Oh yes darling, jag tycker att Australien, here we come =) Pussis!

2007-08-17 @ 13:15:25
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0