Is it me who makes you sweat, am I who you think about in bed?

Idag har liiiinans blogg fått en gäst, och det är jag, Sarah. Jag skriver den mycket intressanta bloggen sarahjoh.blogg.se, för visst är den intressant, Lina?!
Idag ska jag och Lina bege oss ut på krogen och göra Kungsbacka stad osäker. Vi är bra på sånt, alltså att supa oss fulla och glömma av det mesta som hänt under kvällen. Men vi har alltid roligt, såna är vi =)
Så nu sitter vi hemma hos mig och dricker lite alkohol och vi har redan begett oss in i dimman, men eftersom jag fick det fina uppdraget att vara gäst i dagens inlägg så fick jag nyktra till och skärpa mig! Inte för att jag någonsin skriver något annat än strunt ändå =P
Men, nu är det dags att bege sig. Hoppas alla läsare får en trevlig kväll, jag och Lina kommer iaf få en grymt bra kväll!
Så, puss på dig kära vän, du är den bästa =)

Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0