Las de la intuicion

image47

Förlåt Nrj. Ni hade rätt, vädret blev fint tillslut!

Var hemma hos Sophia idag, vi har inte träffats på drygt ett år. Så det var väldigt trevligt. Avnjöt det fina sommarvädret i hennes pool. Underbart eller vad :D Sophia har, sedan vi träffades senast, skaffat sig en hund. Emil, som är på bilden här till vänster, är något av det sötaste och busigaste jag träffat på länge! Han har precis fått tänder och gillar att tugga på allt och alla. Mina vader var speciellt delikata :P

Så imorgon är det dags för de sista blodproverna. Hoppas verkligen att mina värden är normala så att jag slipper fler nålar nu på ett tag. Mina armveck är trötta på att vara blåa :D



Lumidee Feat. Pitbull - Crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0