Linas kvällsbok

Har precis sett klart ovanstående film. Inte lika bra som böckerna, men helt klart sevärd. Fungerade bra som uppmuntring. M&M hämtade mig innan så att jag skulle få köra lite BMW. Kul! Så nu mår jag bättre. På med masken igen... Skulle ju blivit utgång idag. Men kombinationen sprit+depp är ingen bra idé. Det har vi ju märkt innan, eller hur Sarah :P Så det blev hemmakväll istället.

Våra London planer gick ju i kras häromdagen. Men nu blir det Australien istället. Så i januari drar vi, jag och Saa. Bye, bye snöslask :P Kan hända att det blir en greklands resa innom en snar framtid, om priserna går ner :P Och sedan blir det London till hösten :D Kul!

Bara två veckor kvar tills jag fyller år. Dock är nitton en otroligt onödig ålder. Men man låter mycket äldre än arton :P Nu ska jag kika på ännu en feel-good film innan jag går och lägger mig. Börjar ju jobba 10.00 imorgon så det får inte bli för sent. Inte för att den chansen är stor när det gäller mig :D    xx

image51

Akon - Sorry, Blame It On Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0