Lite solsken tack :D

Solen börjar visa sig lite smått, och jag känner mig grymt frestad att åka till stranden! Har spenderat dagen, fram tills nu, med att halv sova framför datorn. Patetiskt...Nja, lite kanske :P Men det är så himla underbart att vara helt ledig. Jag har inget jobb inplanerat förrän den 22 september. Det är däremot inte så bra. Måste ju ha lite pengar att leva för. Så det blir väl att ge sig ut och söka jobb. :D Jippie! Inte många dagar kvar innan jag beger mig utomlands! Underbart eller vad!!! Värme, värme, värme. Gött! Näe, nu ska jag försöka övertala min mamma att hon också vill åka till stranden. Trist att cykla dit, och jag är för lat för att fixa körkortet. Illa, jag vet! Men det funkar ju så bra ändå :D     xx

Elliott Yamin - Wait For You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0