Sjukgymnastik

Kände mig så grymt duktig idag, när jag följde med mamma in till stan på morgonen för att gå på sjukgymnastik. Har ju haft problem med min rygg ett tag, och den blev inte direkt bättre utav 2 veckor i sjukhussäng :P Så idag, klockan 9, befann jag mig hos sjukgymnasten. Hurtigt värre. Efter att ha tränat en dryg timma var det dags att gå till jobbet, där jag befinner mig nu. Känner mig super duktig och super slimmad. Trots att jag antagligen inte tappat ett gram på min träning. Men det är känslan som räknas :D

Var hos Alex igår och kikade på hennes nya hus. Mysigt! Sedan, äntligen, bar det av till den efterlängtade stranden. Att bada var väl inte riktigt så underbart som jag hade tänkt mig. Hade ju glömt att jag inte riktigt gillar sjöar där man inte ser bottnen, och vattnet var kallt! Men det var värt det!!! Ska till havet idag med Natali, så fort jag slutat jobba. Vilket betyder om ungefär två timmar. Hoppas att det inte är så mycket maneter bara :P
Lina  Sommar


Rihanna - Shut Up And Drive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0