Solsemester

Förhoppningsvis har jag i slutet utav veckan bokat en resa till något varmt ställe. Vart spelar egentligen ingen roll, bara det är varmt och soligt. :D Vi hoppas på att priserna ska sjunka lite till bara. Men, men... Får ju se vad jag får i lön den här månaden också. Är så grymt trött på sverige bara. Orkar inte mer jobb, stress och dåligt väder. :P Jag behöver sol, innan jag tynar bort. När mina vita ben smälter ihop med min vita klänning och får den att se ut som en catsuit så är det illa. Riktigt illa!

Håller på att fixa den långa variationen av The Shining. Så ikväll blir det fem timmar skräck :D Jippie!
So: Here's Johnny!

image53


Paula DeAnda - Easy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0