Städmani!

Efter jobbet idag var jag och fikade(svullo-åt på buffé) med Sara. Och medans vi ändå var i farten tänkte vi att vi kunde kika lite i affärer...Bad idea! Min ökända shopping mani väcktes och jag lämnade kära kungsmässan 1500 kronor fattigare. Trist att slösa pengar, kul att köpa kläder! Så det var den dagen det.  

Sedan kom jag hem, och när jag helt fredligt skulle visa mina inköp för mamma så blev jag attakerad! Av en silverfisk. I mitt rum! Så grymt äckligt!!! Så nu har jag spenderat de senaste timarna med att storstäda och dessinfektera mitt rum. Blä för äckliga, små fula djur. Silverfärgade glädjedödare! Men nu är mitt rum rent i alla fall. Och det är väl bra. :P 

Så här sitter jag nu, fattig och rund som en köttbulle efter all mat. Seriöst, beach body 2007 är för tillfället väldigt, VÄLDIGT avlägsen :D Inte för att den någonsin varit nära, men närmre iaf :P     xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0