Tandläkaren.

Om en dryg timma ska jag till tandläkaren. Jag gillar inte tandläkaren. Det hjälper inte att folk försöker övertala mig om att "tandläkaren är god" och "tandläkaren vill dig bara väl". Tandläkaren är inte min vän! No way!!! Och att tvingas upp ur sängen för att någon ska skrapa sår i hela min mun känns mer än onödigt. Fy för det!

Efter mitt, förmodligen, ganska otrevliga besök hos ovanstående, så ska jag och min kusin bege oss in till göteborg för lite sommar shopping som behövs nu innan Kreta :D Ny bikini, någon ny klänning och lite linnen är vad som står på min lista. Kanske ett par nya skor. Det är ju inte många dagar kvar innan vi åker... Wuppie! Jag längtar så grymt mycket! Ska bli så himla roligt. Jag ska försöka fixa så att alla som ska resa kan luncha imorgon eller på onsdag så att alla får träffa varandra. Kan vara lite bra innan vi åker :D Näe, nu måste jag gå och borsta mina tänder typ 100000 gånger. Jag har bara haft ett hål i hela mitt liv men det är inget jag planerar att få igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0