Tecum vivere amem, tecum obeam libens

Vaknade helt fredligt imorse för att nästan trampa i en stor blodpöl mitt på mitt sovrumsgolv. Nice. Blodet tillhörde en halvt uppäten hare som låg gömd bakom min soffa. Mycket trevligt, speciellt eftersom min katt, den stolta jägaren, hade varit snäll nog att separera harens kropp från inälvorna och spritt ut dem över mitt golv. Spy-varning! Så denna morgon han jag spenderat med att skrubba mitt golv med rengörings- och dessinfektionsmedel. Trevlig start på dagen.

Och för att göra det lite bättre så ska jag åka och ta mina blodprov om en liten stund. Jippie! Känns som en bra dag idag :D Ska muntra upp mig själv lite genom att åka till stranden och bada lite senare. Tycker att jag gjort mig förtjänt utav det efter morgonens trauman :P




Här är det elaka aset som förstörde min morgon. Japp hon är precis lika kärleksfull som hon ser ut. Vem behöver en vakthund när man har en tväräkta vaktkatt
:D



Enrique Iglesias - Stay Here Tonight 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0