The Last Mimzy

Sitter och försöker fokusera på filmen jag ser på. Men det går inte sådär jätte bra. Inte beroende på filmen, utan mer för att jag är så trött så att ögonen går i kors...Känns lite som när jag låg på sjukhus och fick morfin mot smärtan. Sömnen bara smyger sig på och attakerar en bakifrån. Bara det faktum att jag ens skriver detta blogg inlägg är väl ganska mycket bevis på hur trött jag faktiskt är. 

Ska upp klockan 8.00 imorgon för att åka in till jobbet och prata med P om han kommer att behöva någon mer hjälp nu efter sommaren. Tveksamt tror jag, men man kan ju alltid hoppas. Känner att jag kommer att se sådär-fräsch ut iaf(ovanligt?) :P Skit sam! Får nog fortsätta att kika på The Last Mimzy imorgon för nu är jag så trött så jag nästan dör. Överdrift, jag vet! Men livet blir inte alls lika spännade om men lever på underdrifter :D    xx  



Rihanna - Don't Stop The Music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0