The Number 23.

Ska precis sätta mig och kika på ovanstående film. Har hört många som har sagt att den är bra. Men det känns lite knepigt att se en film med en seriös Jim Carrey. Man är ju så van vid att se honom som otroligt överdriven, inte alltför rolig komiker(?). Så det här kan bli spännande. Någon som har sett den? Jag är lite besatt av att se på film tror jag. Eller som min kära vän så fint uttryckte det: "Du har för mycket fritid". Sant. Men snart kankse det är slut på det. Var och ansökte om jobb i dag. I en mataffär. Inte altför kul kanske, men om jag ska ha råd att åka till Australien så måste jag börja tjäna pengar nu. Och mitt andra, varannan-helg-i-blomsteraffär-jobb, räcker inte riktigt till.

För tillfället ser ju planen ut så att jag och Sarah åker till Australien i januari, och stannar där i runt tre-fyra månader. Vi ska jobba lite, och luffa lite, samt njuta av värmen :P Måste säga att det är en grymt frestande plan! Men vi får som sagt se om det blir av. S har nämligen tvekat lite och varit mer sugen på London. Vilket inte heller vore helt fel, Rupert bor ju där ;P Men jag tror att vi ska försöka ta oss in till någon Australiensk resebyrå i göteborg så fort jag kommer hem från Kreta. Spännade!   xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0