Tisdags godis

På torsdag har jag fått klipptid, och då ryker allt mitt hår! Är så grymt trött på mitt halvblonda slitna hår nu så att jag nästan är sugen på att göra en Britney...Eller kanske inte något riktigt så radikalt. Men en tio centimeter lär nog ryka. Och mitt hår som precis växt ut och blivit långt igen efter Thailands-massakern :P Litet tips, klipp er aldrig i Thailand. Dum, dum, dum idé. Jag skyller allt på Sarah! Fy för dig :P

Och imorgon blir det alternativt utgång. Om jag bara kan få tag på någon som har mina resultat av blodproven jag tog förra veckan. Vill helst vara på den säkra sidan innan jag gör något dumt. Tanken på att alla mina inre organ kan krascha är inte jätte...frestande... Men förhoppningsvis får jag tag på någon imorgon som vet.

Jag har tjockat mig idag också. Tre dagar i rad. Starkt jobbat. Idag hittade jag glass i frysen. Illa, illa. Så nu har jag tryckt i mig aldeles för mycket glass med chokladsås. Och jag undrar varför jag aldrig går ner i vikt...Jag tror att jag har hittat svaret :P Blä för att vara äkligt mätt! Men som man bäddar får man ligga :D  

Kom att tänka på att alla börjar skolan om en vecka. Men inte jag. Knasigt det känns att ha tagit studenten. Men grymt skönt att inte ha någon skola att börja i. Undrar bara vad jag ska göra istället? :P Oh, och för att lätta upp stämningen lite så bifogar jag nedan lite tisdags godis. Titta och njut  ;P    xx
                                
                                         


Aly & Aj - Rush


Kommentarer
Postat av: aglagir

skulle han vara snygg? =P

2007-08-15 @ 10:37:30
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0