Two And A Half Men

När jag, helt fredligt, sitter ute i vardagsrummet och kikar på min film så hör jag välbekanta röster ifrån min lillebrors rum. Nej, bara för att rösterna är välbekanta betder inte det att jag känner ägarna utav dem. För rösterna tillhör skådespelarna i Two and A Half Men. Min lillebror har nämligen inte förstått det där med musik, utan lysnar på ovanstående program medans han gör, vad han nu är gör(tveksamt om jag vill veta) vid datorn. Och inte nog med att jag hör dessa röster när han sitter vid datorn, när han lämnar datorn så får(tvingas) vi andra familjemedlemmar höra honom citera Chalie Harper 24/7. Lycka...

Så om någon vill ha en 14 årig bror så har jag en till salu. Om ni lovar att ni plågar honom riktigt ordentligt så kan jag tänka mig att skänka bort honom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0