With you I should love to live, With you be ready to die

Ja. Jag vet att min rubrik är gramatiskt fel. Men det är helt enkelt översättningen av det latinska ordspråket som utgjorde min förra rubrik. Fantasilöst...Japp! :D

Jobbar till två idag. Precis som vanligt. Ska sedan hem till A en stund innan jag ska hem till M&M för att avnjuta en kräfskiva med släkten. Kul att träffas allihopa, för vi gör det så sällan. Fast vi blir ju inte riktigt alla, för Norrköpingarna kommer ju inte. Fy för er!

Mitt sista blodprov är nu taget! Underbart! Bara det att läkaren stack fel, så jag var tvungen att ta två. Men nu är det över. Förhoppningsvis :P Hittade ett ärr på min  hand igår. Efter att mitt dropp började läcka in under huden under min första sjukhusvistele. Läskigt... Trodde inte att det skulle bli något ärr, men tji fick jag :D

Aly & AJ - Walking On Sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0