Äntligen Hemma.

Liseberg...Vad ska man säga. Kallt. Mysigt. Det är nog allt. Farfarsbilarna var en hit. Jag är grym på att styra.
Var dock dum nog att åka både Kaffekopparna och Jukeboxen. Jag mår lite illa. Måste vara snurrgrejernas fel. Det skulle också kunna bero på de två hamburgarna, pommesen dippen och klubban jag åt. Men näe, jag tror inte det.

Blev lite sviken av Saa idag som hade lovat mig utgång. Istället dissar hon mig för pokerkväll. Nice move, buddy. Yeah, yeah, vännen. Jag förlåter dig för att det nästan är din födelsedag.
 
Imorgon blir det slavande arbete mellan tio och tre. Jippie. Dagen innan The Day. Tiden går så sjukt fort. Känns som om det var nyss jag tog studenten. Känns som om det var nyss jag hade körtelfeber. Träffade A. Badade i havet. Åkte till Kreta. Opererade halsmandlarna. Jobbade hos Krall. Fyllde år.


Tiden går för snabbt. Jag hinner inte med


Det värsta är att jag inte vet vad jag vill. Känner mig nästan lite vilsen. Samma känsla som jag haft sedan jag slutade skolan. Vart hör jag hemma? 

Jag har bytt ut i princip alla mina gamla vänner under det senaste året. Visade sig att många av dem inte riktigt gick att lita på. Något som är väldigt trist med personer som man verkligen anförtrott allt åt. Jag tror att detta kan vara ännu en faktor till vilsenhets känslan. Vart hör jag hemma?



Milda makaroner.
Blev ju nästan lite filosofisk där. Yeah, yeah. Så kan det gå när man är trött. Ska nog gå och lägga mig ganska snart. Soda Streama lite vatten först bara. Är så grymt sugen på något med bubblor. Vad som helt, bara det inte innehåller någon alkohol. Är inte direkt sugen på det efter senaste torsdagen. Inte värre än kvällen med kära Jack, men ändå tillräkligt för att bli lite avskräckt. Så ikväll blire det helt enkelt till att dricka mitt bubblade vatten och försöka sova ut lite. Gött!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0