Dan Före Dan Före I Övermorgon.

Kom nyss hem efter ännu en slitsam dag på jobbet. Jag vill kräkas på julblommor. Jag hatar julblommor. Ser jag en enda julstjärna till så kommer jag att rycka av alla bladen, ett efter ett, och sedan tutta eld på den. Det kommer med andra ord bli en spännande dag på jobbet imorgon.

Ikväll blir det Liseberg och alternativ utgång...Jag har nämligen i något svagt ögonblick lovad Sandra att jag ska med henne och hennes två hästskötare dit. Jippie. Jaja, vad gör man inte för att ro de små barnen. Om jag inte minns helt fel lät mitt och Sandras samtal ungefär såhär:

Sandra: Vad gör du om typ tre veckor?
Lina: Jobbar.
Sandra: Jaha. När slutar du då?
Lina: Tre.
Sandra: Okej för då ska vi på Liseberg.
Lina: Vadå vi?

Jag är för lätt manipulerad. Måste lära mig att säga nej. Men som man bäddar får man ligga, vilket innebär Liserberg ikväll. Men det där med utgången är mer tveksamt. Känner mig ganska seg. Och känner jag Kungsbacka rätt, så lär det också vara ganska segt. Har, by the way liksom, dessutom forfarande bara köpt tre julklappar. Vilket är lite illa kanske. Men, men. Jag jobbar ju trots allt i affär så jag hoppas att alla blir nöjda med blommor till jul. Oh happy day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0