Duktigt Pucko.

Idag har vi haft lite julmys hemma. Pyntat granen, julstädat och käkat godis. Mysigt. Speciellt den där godis delen. Me like. Mammi blev dock lite arg på mig när jag, istället för att hjälpa till med granen, spelade Donkey. Förstår inte varför. Inser hon inte vad mitt tvspel betyder för mig. Hallå eller. Precis som dem sjunger i Moulin Rouge: Donkey Konga is a many splendid thing, Donkey Konga lifts us up where we belong, all we need is Donkey Konga... Har för mig att det var så låten gick i alla fall. 

Har dessutom tagit en av mina två årliga duschar i dag. Midsommar och Jul är det som gäller. Varken mer eller mindre. Konstigt nog brukar folk jag möter inte vara lika förstående med det som mina kära härdade familjemedlemmar. Men efter att tag vänjer man sig vid att folk rynkar på näsan åt en. Jag skrattar dock lite åt dem när dem inte ser. För de har säkert ingen aning om hur mycket det sliter på både hud och hår att duscha för mycket. Mouhahaha.

Yeye. Kanske skulle försöka göra något vettigt. Men precis som alla andra kvällar så fastnar jag famför datorn och skriver sofistikerade och välformulerade blogginlägg. Ack så nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0