Fågelholk 127

Jag har skaffat mig en ny brevvän. Han bor i en holk. Holk nummer 127. Jag träffade på honom när jag var ute med och ponnyn i skogen. Där på ett träd, mitt i ingenstans, satt en liten holk. På holken stod det 127 med stora siffror. Varför skulle någon adressmärka en fågelholk? Om det nu inte är så att den lilla fågeln som bor där känner sig ensam och övergiven nu på vintern och längar efter någon att skriva till. Så när jag kommer hem ska jag skriva ett litet brev till min ensamma stackars nyfunna vän. Fågeln i holk nummer 127, Galoppbacken Kullavik. Nice!



Idag var jag ute på annu ett självmordsuppdrag. S tyckte att vi skulle rida till galoppbacken så att hästarna skulle få springa av sig lite. Senast vi var där hade jag en nära-döden upplevelse, och jag lovade mig själv att aldrig utsätta mig för den tortyren igen. det gick bra...Tills idag. Men eftersom att jag är kapabel till att skriva detta inlägg så har jag ännu en gång, mot all förmodan, överlevt. Annars är denna tisdag precis som alla andra. Jag har lagt beslag på stackrs S dator medans hon lagar mat. Sedan bär det av till nästa stall. Jippie! :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha ja.. det var nog alla andra de skrattade åt också. jag är tonsäker, yes ;)

2007-12-11 @ 14:23:49
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0