Fortfarande Fredag.

Insåg att jag aldrig la upp detta viktiga inlägg igår. Vilket är anledningen till den passande rubriken.



Nu har jag varit duktig och spenderat två och en halv timma på jobbet. Starkt jobbat! (Vilket ordvits jag fick till. Yeah, yeah!) I alla fall. Jag som under veckan som varit bara stått nere i planteringen där man är undangömd från alla kunder blev idag uppskickad till kassan. Det var illa. Jag är ingen heting idag. Håret är en blandning av hjälmfriss och hårspraysrufs uppsatt i en lilla My toffs mitt på huvudet. Min hy har sett sina bättre dagar och mina två cheesburgare jag tryckte i mig på burger king inatt har satt sig på helt fel ställen. Addera sedan en svag arom av häst och gamal fylla, så har ni dagens jag. Läckert, oh yeah!

Sandra och jag hade en ganska tevlig morgon i stallet. Hon hade stulit en öl av grannen som hun slurpade på medans jag dansade lite med grepen. Jag har ett liv. Jag lovar. Sedan blev det till att åka lite häst. Barbacka som alla andra fredagar. Myspys. Åt sedan en läcker lunch bestående utav gårdagens makaroner, lax, köttfärs och ketchup. Yummy. Sedan bar jag mig då mätt och belåten av mot jobbet. Som jag älskar, by the way.

Kom in en tant idag förresten. Och vid kassan har vi en liten burk med gratis kort. Små rektangulära saker med en tomte och God Jul på. Så frågar hon vad dom kostar och jag svarar att dem är gratis. Då tar jag några stycken säger hon och vänder upp och ned på asken och tar alla kort. När hon skulle lämna butiken slängde jag mig fram och glidtacklade henne. Skrattar bäst som skrattar sist. Sedan fick jag en lektion i uppförande av chefen. Tydligen får man inte tackla folk. Primitiva regler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0