Fredagens utgång.

Drog en liten runda till kungsbacka igår efter julbordet. Tänkte att vi kunde visa lilla H kungsbacka by night...Oh yeah! Så vi sätter oss på pianobaren och pratar då plötsligt mister Q kommer fram och slår sig ner med förklaringen: "Mina vänner är ute och röker och jag ville inte stå själv här inne och se dum ut, så jag sätter mig med er och ser dum ut i stället."... Okej. Så pratar vi lite och jag berattar att N, H och jag är kusiner. Då säger han något i stil med: Men ni kan ju inte vara kusiner, du är ju blond! Glömde jag berätta att H är halv-indier...Och det enda han tänker på är min hårfärg. Bright kille den där!



Annars så har det varit jobb på schemat idag. Allt gick bra, tills jag klippte mig själv i fingret. Smidigt...Mycket smidigt. Jag har ungefär lika mycket kroppskontrol som en enbent get. Säger det allt eller. :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0