Gem i håret.

Förutom det faktum att jag är sjuk och tyker grymt synd om mig själv, så hade haf haft en relativt bra dag...Tills min kära syster yster fick för sig att sätta upp mitt hår med ett gem. Ett GEM. Ingen bra idé. Bye, bye håret...typ. Illa! Så nu tycker jag ännu mer synd om mig själv  och mitt hårlösa huvud :)

Att vara förkyld är dock det värsta jag vet! (Jaja, nästan iaf) Näsan rinner värre än niagarafallet och man hostar och grejar. Blä! Jag jobbade ju hela helgen också. Fy fasiken för att jobba i blomsteraffär runt advent. Det är rent ut sagt livsfarligt. De kära kunderna slåss om föremålen i affären. De ställer in sin radar på det objektet de vill ha, och sedan gör det allt för att få det. Även om man offrar ett och annat stackars butiksbiträde(jag) på köpet.

Och som det inte vore nog så köper dem fula arangemang som dem har fixat själv...Sedan så kommer dem till mig i kassan och säger saker som: Visst matchar rött  med chock rosa och lime grönt?!? Kan vi slå in det i lite turkost papper? Men guuud vad fint det blev! Mhm...
...
Jag mår dåligt av fula blomster-arangemang...Min mage vänder sig, och jag får kväljningar...Kanske det beror på vinterkräksjukan och inte blomster-arangemang. Blä! Näe... Det är nog färgcraschen som gör det. Jag skyller mitt dåliga humör på smaklösa kunder. Allt känns ju alltid så mycket bättre om man kan skylla det på någon annan.    xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0