Gossip Girl.

Nu var veckans Gossip Girl avklarat. Lite trist att man måste vänta tills andra januari innan nästa avsnitt kommer ut. Jag blir galen när jag inte får mina serier och just nu har alla uppehåll. Utom typ Ugly Betty. Men det är ingen favorit direkt. Desperate Housewives, Grey's Anatomy och Gossip Girl är de mest beroende framkallande. Helt galet. Min kära familj har ockuperat tvn. Vilket betyder att jag inte kan spela Donkey. Får se om jag kan muta dem med något. Eller så bussar jag Bubblan på dem. Bubblan är en puertorikans mördarkatt. Helt livsfarlig och okontrolerbar. Slukar barn som andra äter godis. Det är jag som har tränat henne. Hon är ganska cool. Nar jag var liten frågade en av mina vänner om Bubblan hade sprungit med huvudet före in i en vägg. Men jag tycker att det skeva i henne är ganska gulligt. Hon är inte lika gullig när man vaknar av att hon knaprar på ens vad. Men hon lever i alla fall upp till "Varning för katten" skylten.

Vet inte om det märks men jag är ganska trött idag. Och om min humor är värdelös när jag är pigg och allert så blir den om möjligt värre när jag är trött. Viket kanske märks i följande blogginlägg. Och om du heldre vill läsa lite vettiga bloggtexter så rekomenderar jag dig att inte läsa min blogg. Allt jag skriver är fullkomligt onödigt och irrelevant.. Nu är ni varnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0