If I Made You Feel Anything Like I Feel Now. I'm Sorry.

Då har hela tjocka släkten farit tillbaks till sig igen och lugnet sänker sig över onsala. Jag har ännu en gång dragit på mig en härlig niagarafalls förkylning och har nu suttit hemma i två dagar och tyckt synd om mig själv. Men jag har ju mitt Grey's Anatomy, så jag klarar mig. I och med min härliga förkylning så missade jag både 3 för 1 på Wish och gårdagens PC. Det är illa. Illa, illa, illa. Men jag anatar att jag får skylla mig själv. Eftersom jag spenderade större delen av juldagen(kvällen, natten?) utomhus på Mingel, Puckolina liksom, så borde jag kunnat räkna ut att förkylningen och febern skulle komma. Juldagen var...händelserik kan man väl kanske sammanfatta det med. Over and out.

Min pucko bror kom på den smarta(?) idéen i sommras att han ville konfirmera(stavning?) sig. Jag kan ju bara meddela att han inte tycker att det är lika roligt nu när han tvingas till kyrkan hela tiden. Mouhahahah! Jag var smart nog att låta bli att genomgå hela den där processen. Jag skulle i och för sig också konfirmerat mig egentligen, men när min kära pappi frågade om min motiv, och jag helt ärligt svarade att det var för presenternas skull, så sa han att jag skulle få presenter ändå. Ibland är han allt bra att ha, den där pappan.

Idag ska jag spendera med att leta lite Thailandsresor. Jippiekayey. Ska bli helt underbart skönt att komma iväg. 40 graders värme, sol och bad låter inte helt fel såhär års. Jag är trött på kyla. Och regn. Och Sverige. Yeye.

En annan lite detalj som jag råkat missa är att det är nyårsafton imorgon. Det hade jag helt glömt av. Jag och S ska ju bojkotta nyår iår. Trött på all nyårs hysteri. Hoppas bara att jag blir lite friskare under natten. Ja, jag vet att jag whinar över min förkylning, man ingen annan tycker ju synd om mig så då får jag göra det själv. Vi hade först planarat att vara hemma hos mig, dricka lite bubbel, bada lite bubbelpool och sedan kika på Disney. Men eftersom min kära familj gjorde en helomvändning och bestämde sig för att spendera nyår hemma, så vet vi för tillfället inte riktigt vad vi ska göra. Förslag någon?

Näe. Nu tänker jag återgå till mitt Grey's. Jag har precis sett klart lite mer än halva säsong 2, så för er som vet vad Grey's är så betyder det att jag är mitt inne i Denny/Izzy eran. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0