Note To Self.

*Komma ihåg att hämta chefens barn imorgon innan stallet!

Idag har jag ännu en gång varit ute på självmordsuppdrag. Vilket med andra ord betyder att jag umgåts med Sandra. Jag och Hot (Snuffe, Göte, Pucko...Kär häst hat många namn) hoppade 1.20...Vilket är nytt personbästa. Det roliga var att jag var helt övertygad om att det bara var 1.10. I vissa situationer kan det löna sig att inte ha alla fåglarna i holken. S satte också nytt rekord. Hon tyckte att hon hoppade 1.45, men jag som höjde är övertygad om att det var 1.50. Sedan blev det ett femstuds också. Jag tyckte nog att det var roligare än vad Snuffe tyckte :) Jag invaderade stackars Sandras hus igen igår. För fjärde gången på en vecka. Yeah, yeah. Somnade tidigt i soffan med Mongot i knäet. Mysigt! Och nej, Mongot är inte Sandra, Mongot är en hund.

Fick en lite vision tidigare när jag stod på jobbet. Diskussionen mellan oss i personalen gled in på cocosnötter och Piña Colada. Jag såg mig, Sandra och Natali lite halv dragana(läs: dyngraka) på ett plan till Thailand. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir av. Får skicka en låda pepparkakor till pappi så att han blir snäll(are). Kanske ska skicka två för säkerhets skull.

image130
Det andra mongot, även kallad Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0