Nyår.

Jag och S bojkottar nyår. Vi ska ha myskväll med middag, godis och film. Gött som fasen att slippa all nyårshysteri. Nu sitter vi här färdigiordninggjorda, med partyoutfitten på och glitter i håret. Eller nja, snarare glitter överallt. Vi hade lite glitterkrig. För det är coolt har jag hört. Och jag vill ju så gjärna vara cool. Vi ska skåla tolvslaget i läsk. Ingen alkohol idag. Lite för att vi bojkottar allt. Och lite för att jag äter hostmedicin med morfin i. Har hört att det inte är någon jätte bra blandning.

Mammi tyckte att jag skulle äta pencellin, hon tror att jag har början till lunginflamation. Jag tycker att jag är förkyld. Man kan inte ha lunginflamation på nyår. Det funkar inte. Så jag är förkyld. Så är det.

Yeah, yeah. Gott Nytt År.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0