Onsdag

Jag är, precis som ALLA andra år, segast i världen med julklappsshoppingen. Just nu har jag tre lediga dagar kvar innan jul. Och på dem ska jag hinna köpa alla mina julklappar. Japp, ALLA! Jag har inte köpt en enda. Det är illa! Jag skulle vilja skylla det på någon...Men för tillfället kan jag inte komma på något offer. Det skulle vara S då möjligtvis. Hon brukar beskylla mig för de mesta av världens orättvisor, så det är väl inte mer än rätt att detta är hennes fel :P Det får bli en snabb rush till lilla kungsbacka imorgon. Operation akut julklappsshopping! Coolt.

Nästa vecka blir det till att genomlida julhetsen i blomsteraffären. Jippie. Jag måste vara undermedvetet självmordsbenägen. Jag både umgås med S och jobbar i blomsteraffär...Det är ett under att jag överlevt såhär länge. Mina extraliv är slut.

Hade ett extremt godissug igår. Vilket resulterade i att jag åt upp hela min chokladkalender. Tur att jag har ett par stycken, Fördelen med att vara barn till separerade föräldrar. Man får dubbla upplagor av allt. Yeah! Ett annat plus är ju att lilla pappi bor i Thailand och för att träffa honom måste jag åka dit till solen och värmen. Kämpigt värre...Jag vet. Men vad gör man inte för att träffa sin pappa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0