Portad.

Igår blev jag hotad med portning från Valand. Det var en spännande upplevelse. Eller inte. Jag som uppförde mig exemplariskt. Pucko vakt. Men förutom den lilla incidenten var gårdagen trevlig. Blev väl lite, med stark betoning på lite, för mycket av det goda kanske. Det märktes när pengarna på kortet var slut. Så nu är jag pank och trött. Vill inte jobba idag. Vill inte, vill inte, vill inte. Jag tror inte att dem kommer vilja ha mig där idag. Jag är sleten. Och trött. Och mitt hår är fult.

Så. Nu när jag har skrivit detta ytterst ointressanta jätte nödvändiga blogginlägg så kanske jag skulle börja göra något vettigt. Som att göra klart stallet och åka till jobbet kanske. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Majda

haha,braaa :P

gissa kändisen i min blogg

2007-12-21 @ 11:31:33
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0