Rubrik.

Hur mycket känner Lina för att jobba imorgon...Svar: Inte alls! Jag hoppas att det är någon trevlig att jobba med. Det är döden att stå där ensam. Känner att positiviteten alltid sprudlar alltid i min blogg. Oh yeah!

På fredag fyller Saa år. Så då hoppas jag på att det blir av med utgång på lördag. Och hoppas att lilla kungsbacka är livat. Okej, livat var väl att ta i...Jag hoppas på att det inte är helt tomt. Chansen att det är folk ute är inte så stor. Näe, nu blev jag sådär negativ igen. Måste sluta med det. Positiv, positiv, positiv. Åh...det fungerade ju nästan. Orka vara positiv när man kan vara negativ och hatisk :P Yeah, yeah.

Glögg kvällen igår var trevlig, men jag var så grymt trött. Årkade hålla igång till halv tolv eller något, sedan ville jag bara sova. Jag är en trist vän S, jag vet... Men så kan det gå ibland. På hemvägen kom jag fram till att det inte finns något goare ställe att sova på än på bussen. Lite musik på och luvan över huvudet. Underbart!

Fick köpt två av mina julklappar idag. Starkt jobbat. Köpte lite grejer till mig själv också när jag ändå var i farten. Lite kläder och Donkey Konga! :) Så nu har jag suttit hela eftermiddagen och spelat. Yey! Det var grymt längesedan jag spelade det sist! Annars har dagen varit relativt händelselös. Var tvungen att julstäda lite. Trist att städa. Kul att ha det fint. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh då kommer jag hem till dig och spelar någon dag! vad kul, det var tider det =)

2007-12-17 @ 00:31:01
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0