Vad Har Hänt Med Valand.

Igår var vi, precis som alla andra torsdagar, på Valand. Men hela stämningen var skum. Inte alls kul. Konstigt folk. Konstig musik... Kanske är det jag som är konstig?! Näe...Så kan det inte vara. I vilket fall som helst så var det trist. Jag som hade sett fram emot både utgång och blinkers i TVÅ veckor. Illa! Fast lite blinkers blev det ju i och för sig. Abstinensen har släppt aningens. Tur att man fick ut något av den annars misslyckade kvällen.

Som tur är så har jag ju S att skämta med om alla tragiska människor. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Så sant som det var sagt!



Min andra vän S, känner aldeles för många S men så kan det vara, har precis flyttat upp till Åre för att säsonga. Hon kommer inte hem förrän i slutet av april...Trist för mig, men kul för henne att komma iväg och slippa kba ett tag! I vilket fall som helt så ringde hon mig lite tidigare idag medans jag stod i duschen. Eftersom jag inte vill missa hennes samtal så fick jag göra en Sandra, så att säga :) Kul att höra av henne i alla fall!

Snart bär det av till julbord. Jag åt precis lunch, vilket var ett ganska dumt drag, men jag är inte känd för min inteligens direkt.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0