Hemma igen :D

Så då var man hemma igen efter ännu en sjukhusvistelse. Denna gången spenderade jag tre dagar på varbergs sjukhus. Och eftersom jag har sådan himla tur jämt (ironi) så får jag ju de bästa rumskamraterna. Gubben i rummet bredvid mitt låg i två dygn och skrek efter sin mamma. Och tanten som jag delade rum med var aningens dement. Och med aningens dement menar jag att hon frågade mig tre gången, innom ramen av tio minuter, om jag  var hennes sköterska...Jo visst det är därför jag går runt i svarta kläder och har dropp i armen. Sedan vaknade jag klockan halv sex i morse av att den läskiga tanten stod och stirrade på mig...Oh! så trevligt.

Men annars har det varit helt okej. Har ju trots allt gått ner sju kilo under min körtelfeber period och det är ju inte att klaga på :D Vem behöver dieter när man kan få körtelfeber :P

Har haft mycket tid på mig att läsa Harry Potter and the deathly hallows i alla fall. Men trots all min tid har jag bara kommit till sidan 400 och Siri har racat om mig...Illa, illa. Jag får nog sätta mig och läsa snart igen så att jag kommer i kapp :D

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0