Mirror, mirror

Satt och kikade på YouTube och hittade ett klipp från serien Mirror, mirror som gick på sommarlovs morgon för jag-vet-inte-hur-länge-sedan. Och låten till serien är ju så himla bra <3 Hade helt glömt av hur mycket jag tyckte om den :P

Var inne i stan idag för första gången på jätte länge och det var helt sjukt skönt att se människor som inte hade dropp i armen och halvdöda ansiktsutryck. Fick en glad överaskning när jag, från att ha varit en storlek 29, nu får på mig byxor i storlek 27. Helt underbart! Frågan är hur länge det varar, för jag äter väl inte altför nyttigt :P Så till kära Sarahs stora lycka har jag nu köpt mina mint-gröna byxor :D Jag vet att du innerst inne tycker att de är underbara :P Och efter tre veckor utan någon som helst shopping var det helt underbart att få spendera lite pengar :D 

                     

Nadine Weinberger - Far, far away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0