Sjuk

Var på akuten igår. Hade svårt och andas och var svimmfärdig och grejer. Min hals har nämligen inte reagerat över huvud taget på pencilinet(stavning). Så jag fick veta att jag antagligen inte alls har halsfluss utan körtelfeber. Så fick jag ta ett blodprov i fingret för att se så att mina värden var okej. Och allt såg bra ut.
Så fick jag åka till sjukhuset imorse igen för att ta körtelfeber proverna som dem inte kunde ta igår på grund av tidsbrist. Men det jag trodde skulle bli ännu ett stick i fingret resulterade i att de tömde tre rör med blod ur mitt armveck. Jag trodde på alvar att jag skulle dö. Jag är så grymt rädd för nålar och gråter tillochmed på pytte blodproven i fingret och nu tvingades jag ta ett i armen. Inte kul...Inte kul alls. Men nu är det i alla fall över och konstaterat. Jag har körtelfeber och få inte göra något fysiskt ansträngande på minst två veckor. Vilken lycka...Och jag som verkligen älskar att göra ingenting och inte alls är lättutråkad. 
Kommer dessutom missa den efterlängtade Harry Potter premiären som äger rum natten mellan torsdag och fredag. Jippie! Livet är underbart! Verkligen. Jag tror på allvar att jag är otursförföljd, eller så har jag gjort något riktigt sjukt jävla elakt och detta är min karma som slår tillbaka...

På tal om otur så fick jag precis hem student katalogen med klass korten från studenten. Visst kortet inuti blev helt okej. Men av någon anledning så är jag med på omslaget på en groteskt ful bild där jag ser mer efterbliven ut än i vanliga fall... Livet är inte lätt för mig för tillfället.

Fergie - Mary Jane Shoes


Kommentarer
Postat av: You name it =P

Stackars lilla favoritvän =(

2007-07-14 @ 21:22:15
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0