Sooner or later they will all be gone

Tillbaka på jobbet nu efter aldeles för lång tid som sjukling. Gött att göra något utanför hemmets fyra väggar :D Men det är helt sjukt vad trött man blir. Jobbade igår också, men var tvungen att gå hem efter ynka tre timmar för jag mådde illa av utmattning. Tragiskt eller vad. Men idag ska jag klara alla fyra timmarna. Maffigt värre :D Sedan blir det till att jobba hela veckan...Utom möjligtvis söndag.

Ska på grill-grej hos Siri på fredag. Och efter det så blir det utgång! Jippie-jej!!! Mycket efterlängtat, och det ska bli grymt trevligt att träffa lite folk igen. Känner mig som värsta erimiten :P Så nåde den som smittar mig med någon konstig bakterie nu...Den ligger grymt pyrt till, för jag planerar att vara frisk resterande delen av "sommaren". Inte för att vädret är mycket att hurra för.

Hoppas innerligt att det blir utlandsresa i augusti! För än så länge har jag bara badat en gång, och enda gången jag solat har varit i solarium. Illa, illa! Så nu hoppas jag på finare väder eller pengar till en resa! :P

                                 


The Youth Group - Forever Young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0