Stackars mig

Jag är sjuk. Jätte vrål sjuk. Nästan i alla fall. Feber och förkyld. Trist! Och det värsta är att jag måste jobba hela veckan, eftersom jag precis har börjat på mitt nya jobb och under hela denna veckan kommer att vara ensam på kontoret. Jippie jej jej! Vilken lycka. Här har jag hållt mig frisk jätte jätte länge... Jag väljer verkligen mina sjuk-dagar med omsorg :P Sedan vet jag att jag är något av en hypokondrier, och varje gång jag blir det minska lilla sjuk så gnäller jag 100 gånger mer än vad jag är sjuk. Men hur ska jag annars få någon att tycka synd om mig... :D

Så nu ska jag, härligt feber-varm, sätta mig på tåget in till stan. Lyckligtvis jobbar jag bara halvtid så det är ju bara fyra timmar om dagen, vilket jag tror att jag kan överleva. Sedan ska jag hem, krypa ner under täcket, sätta på en film, äta Rocky Road glass och tycka ännu lite mer synd om stackars stackars sjuka mig :D Jag vet, jag vet... Men ingen annan tyckar ju synd om mig så då får jag göra det själv :P 

Jojo - Anything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0