Älgbett är farliga saker

Är helt förvånad över min egna flitighet idag! Först jobbade jag till tre. Sedan när jag kom hem så städade jag lite och fixade med låten till studenten. Vi väljer för tillfället mellan We go together och Why can't we be friends. Jag  måste säga att jag är mest förtjust i den tidigaste nämnda låten då vi trots allt gått i samma klass i tre år. Men vi ska ha en omröstning imorgon så får vi se hur det blir.
I alla fall, sedan var jag och min bror flitiga och satte upp vårat badminton nät och spelade i lite mer än en timme. Hurtigt värre! :P Och efter det, hör och häpna, planterade jag äntligen mina stackars jorgubbar som har stått på verandan alldeles för länge. Läget är dock kritiskt för två av plantorna, som har antagit en oroväckande nyans av gult. Men jag hoppas att dem överlever.
Imorgon är ännu en av de ack så nödvändiga dagarna i skolan. Vi ska mötas vid 11 och diskutera detaljer om studenten, och sedan slutar vi. Wuppie! Känns så meningsfullt att gå dit :D Men eftersom jag, på något konstigt vänster, lyckades få uppgiften att samla ihop pengar till våra lärares presenter så antar jag att jag måste infinna mig. Förstår inte riktigt hur det gick till bara. Här föreslår jag lite artigt att vi kan köpa blommorna hos mig på Millessons, eftersom vi då kan utnytja min personal rabatt. Och helt plötsligt börjar folket ge mig pengar. Hmmm, jag är väl kanske inte riktigt rätt person för uppgiften, då jag inte direkt är känd för min förmåga att hålla reda på saker :P

Grease Soundtrack - We Go Together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0