Do you know?

En dag kvar. Imorgon tar vi studenten. Tiden går aldeles för snabbt, och jag känner mig långt ifrån förberedd...Imorgon. Dagen jag har längtat efter i tre år infinner sig imorgon. Det är stort. Sedan är skolan slut. Slut, slut, slut. Konstigt det känns. Inga mer lov, prov eller inlämningar. Inget mer studiebidrag. Crap! Vad ska jag nu leva på. Jag måste skaffa ett jobb. Nu! För jobbet på Millessons har jag ju under hela sommaren. Men till hösten dör ju blomster säsongen ut, och då kommer jag bara att få jobba några få dagar. Illa! Så nu måste jag bege mig ut på jakt efter jobb. Trist!

Härom dagen hittade vi två rådjurs kid i våran trädgård. Dem var grymt söta! Inte större än Jack Russel hundar. Det är märkligt att alla djur ungar är så söta! Dock så dog det ena kidet igår. Det var något fel på det, för det kunde inte gå riktigt och det var mycket mindre än det andra. Stackarn.

Ska in till stan och sola om en liten stund. Jag vill helst inte vara helt likblek på min student. Vore ju trevligt om folket faktiskt ser skilnad på mig och min vita klänning. Just nu så är den chansen inte stor. Men jag hoppas starkt på att om jag solar idag så får min kropp någon slags super reaktion och blir jätte brun! Japp, det kommer säkert att hända! För tillfället skulle jag nämligen platsa i familjen Adams. Sorgligt men sant. Och vita ben är inte vackert till vit klänning!  

 
Enrique Eglesias - Do You Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0