Fy för Västtrafik

Jag tror att västtrafiks bussar har blidat en pakt emot mig. Varje gång jag ska åka buss är det något som går åt skogen. Som på midsommar när min buss inte kom över huvud taget. Eller dagen efter midsommar, när bussfan körde rakt förbi mig och tvingade mig att promenera aldeles för långt! Eller då som idag, när jag har ställt klockan tidigt för att komma hem och hinna duscha och göra mig iordning innan vi skulle iväg, då har bussen som jag skulle ta bestämt sig för att bara gå på skoldagar. Jävla as! Vad är det för knasig grej. Sorry, men denna bussen går bara på skoldagar. Fy för dem!!!

Annars var det tänkt att vi skulle till Liseberg idag. Men eftersom det inte bara är bussarna utan även vädret som gått emot mig så vräker ju självfallet regent ner. Wuppie! Och jag som älskar regn! Vekligen...inte. :D

Izzie:
Just so we're clear, we're over, Alex. This is over.
Alex: What? You're breaking up with me over a corpse?
Izzie: No! No! I'm breaking up with you because, on your very best day, that corpse is twice the man you will ever be. You're not good enough for me, Alex. You're not good enough for anyone. 

Lina Heart Grey's Anatomy

                image33
Chris Daughtry - Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0